xfashionblog

Alla inlägg under mars 2014

Av xfashionblog - 29 mars 2014 18:13

Hej! Idag kände jag värkligen att dt blivit vår, så härligt. Våren är full av färger och mönster, ett lätt sätt att få dom där fina färgerna och mönstrerna är med nagellack. Jag kickade lite på internet och hitta massa fina nagellack bla. dom här.

Lila nagellack från O.P.I 99 kr.


Rosa nagellack från O.P.I 99 kr.


OPI Nail Lacquer, Lights of Emerald City


Glittrigt nagellack från O.P.I 99 kr.


OPI Nail Lacquer, I Want To Be A-Lone Star


Blått nagellack från O.P.I 99 kr.


OPI Nail Lacquer, Gargantuan Green Grape


Grönt nagellack från O.P.I 99 kr.


Alla dessa nagellack hittade jag på http://eleven.se/opi-nail-lacquer-gargantuan-green-grape-14593.html dom var nersatta i priset så dom kostar i vanliga fall 150 kr. Nu måste jag tyvärr avsluta dethär inlägget, glöm inte bort earth hour ikväll, 20.30 - 21.30

/Linn XOXO

Av xfashionblog - 28 mars 2014 17:21

Åhh vad skönt det är med fredag. Och den där känslan att ha ett städat rum som man bara kan sitta och göra ingenting i, Love it. Känner mig också väldigt stolt efter att ha rensat igenom hela min garderob. Usch vad jobbigt det är, men alltid så skönt att ha det gjort. Något positivt med att rensa garderoben är att man hittar så mycket kläder man inte tänker på att man har. Man behöver inte alltid köpa nytt, även fast det är kul, haha.

Just nu sitter jag bara och lyssnar på musik och bloggar, värkligen så en fredag ska vara tycker jag. Sen blir det Let's Dance ikväll, jag hejar självklart på Kenza ! Okej, nu till något annat.

Jag har snackat lite med Irma (som äger bloggen med mig) och vi ska snart dra igång med mode tips osv. Ska bli så kul! Jag har även 3 andra bloggar, är inte aktiv på dom så ska lägga all tid på denna bloggen istället.

Åh herregud, känner att jag måste tipsa om en låt som jag sitter och lyssnar på just nu, Music Feels Better - Selena Gomez så sjukt bra låt. Nu kommer jag in på helt olika ämnen, haha. Men iallafall, jag hoppas att ni alla får en grym fredag så syns vi snart!

/Linn XOXO

Av xfashionblog - 27 mars 2014 17:55

Hej och välkommen till min, eller ja våran blogg. Vi är två tjejer som äger denna bloggen, just nu är det jag (Linn/Mrs.Bieber.) som skriver. Det har egentligen inte så stor betydelse vem som skriver vad, men kan ändå vara kul att veta. Okej, ni förstår hoppas jag, haha.

På denna blogg kommer vi skriva mycket om mode och skönhet. Vi kommer tipsa om olika kläder du kan bära i vår osv. Och vi ska självklart uppdatera så mycket vi kan. Ja, finns inte så mycket mer att säga. Hoppas ni kommer gilla vår blogg, vi ska iallafall göra vårt bästa för att ni ska göra det.

/Mrs.Bieber xoxo

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


A blog about fashion.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards