xfashionblog

Alla inlägg under juni 2014

Av xfashionblog - 30 juni 2014 08:23

Hej!

Har ni testat eos handlotion någon gång?
Jag vill så himla gärna ha en, förpackningen är super söt och jag har hört mycket bra om dom.
Jag önskar mig en i födelsedags present, vet dock inte om jag kommer få en men, i såna fall får jag väll ta och köpa en.

Jag vill helst köpa den gröna ( i doften cucumber). Om du har någon, kommentera gärna vad du tycker om dom och vilken som är din favorit.

Det finns tre olika dofter , cucumber (den gröna) , Berry blossom (den rosa) , och fresh flowers (den blåa) .

| Bilderna är från www.craycray.se |


EOS Handlotion - CucumberEOS Handlotion - Berry BlossomEOS Handlotion - Fresh Flowers


/ Linn

Av xfashionblog - 24 juni 2014 10:40

Sommarn är underbar, eller hur? Man kan bara sitta och göra absolut ingenting utan att ha dåligt samvete.

Sen kan man göra allting utan att behöva tänka på massa läxor, amazing.

Jag tror inte att det finns nån människa som inte älskar sommaren.


Jag tänkte tipsa om lite saker som jag älskar nu i sommar.


Först är det en låt. Jag vet inte varför men jag får sån summer feeling av den på något sätt.

Haha, det är ingen sommar låt precis men jag älskar den ändå. Låten heter Rather Be - Clean Bandit ft. Jess Glynne.

https://play.spotify.com/track/3s4U7OHV7gnj42VV72eSZ6 Jag vet inte om länken funkar men annars kan ni bara söka på youtube elr spotify.


Sen har jag en annan låt jag älskar, okej jag älskar många låtar men men, haha. En jag gillar mycket är Unbreakable. - Madison Beer. Den är väldigt ny, och jag bara älskar den. Jag är en musiknörd om man säger så, så jag skulle kunna tipsa om hundra låtar men det ska jag inte göra.


Mitt andra tips är en body lotion från Victoria Secret i Secret charm.

Den luktar så himla sommrigt och den är perfekt att ha efter man badat.

Slänger in en bild på den oxå.


Sen måste jag tipsa om ben & jerry, dom är så fantastiskt goda. Dock är dom ganska dyra men det är så värt det. Min favorit är cookie dought och raspberry fudge chunk.


Det var allt jag hade och tipsa om så hörs vi i nästa inlägg.

/Linn

Av xfashionblog - 23 juni 2014 09:13

Hej på er!


Som ni ser så har jag gjort en ny header. Ni får gärna kommentera om ni tycker att vi borde byta tillbaka eller om vi ska ha kvar den jag precis gjort. Den känns lite mer sommrig men ja, vad tycker ni?


Nu till det vi ska prata om , sommarn. Eller rättare sagt , stranden.

Det är så härligt att vara på stranden, det är varmt , du kan sola, bada, spela beachvolleyboll, äta glass, ja ni förstår.

Vad man än gillar att göra på stranden så måste man ju ha en full packad strandväska med sig.

Här kommer 10 saker du borde ha i din strandväska i sommar.

Simple Plait Thong Sandals

Sandaler - Accessorize

http://uk.accessorize.com/view/product/uk_catalog/acc_17,acc_3.1/6950138150

Handduk - Hemtex

http://www.hemtex.se/article/strandbadlakan_140540

Lurex Braid Floppy Hat

Solhatt - accessorize

http://uk.accessorize.com/uk/swimwear-beachwear/summer-hats?pageSize=12&page=2&showAll=

Strandbag - Åhlens

http://www.ahlens.se/mode/vaskor-resvaskor/vaskor/a-vaska-id-224bac349dd34d92b02abc037f14febd.html

Bikini - Nelly

http://nelly.com/se/kläder-för-kvinnor/badkläder/bikinis/hot-anatomy-2481/rainbow-bikini-bottom-248114-49/







Strandklänning - Nelly

http://nelly.com/se/kläder-för-kvinnor/badkläder/strandplagg/wonderland-116/beach-dress-117622-76/

Solglasögon - Nelly

http://nelly.com/se/kläder-för-kvinnor/accessoarer/glasögon/catwalk-88-200072/kl000531-257043-16/

Av xfashionblog - 22 juni 2014 11:45

Hej på er!

Det var ett tag sen nu. Jag var nyss inne och kollade på bloggen och det var ju flera veckor sen vi uppdaterade. Nej, vi måste skärpa oss. Jag ska försöka uppdatera jätte mycket nu under sommarlovet.

Nu ska jag åka in till lager 157 sen blir det stan och efter det ska jag och några kompisar se "the fault in our stars" så taggad!

/Linn

Presentation


A blog about fashion.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards